Matis slavi dve decenije uspeha – Dragomir Lazović o ključnim postignućima
Poznati ste kao poslodavac koji gaji tradicionalne vrednosti, koji brine o zadovoljstvu svojih zaposlenih i ulaže u njihove edukacije. Koliko su ove vrednosti važne za poslovanje kompanije?
Suštinski segment u funkcionisanju naše kompanije jeste upravo ulaganje u ljude. Princip stvaranja pozitivne atmosfere, zalaganje za dobre međuljudske odnose, kao i konstantno unapređivanje, i to najsavremenijim metodama obuke, jesu ključni faktor održivosti. Mi smo sistem koji traje jako dugo i upravo taj segment osećaja pripadnosti kompaniji i gledanje u budućnost iste, i jeste naš veliki rezultat materijalizovan uspehom.
Da li je to ključni segment za zadržavanje radnika, naročito danas, kada ih nema na tržištu rada?
Apsolutno da. Način odnosa, stimulacija i opredeljenost ka ljudskim resursima, jeste suštinski segment održivosti kompanije.
Nameštaj „Matis“ oduvek je bio sinonim za kvalitet, a svojim asortimanom možete da parirate svetskim proizvođačima. Osim vrhunskog kvaliteta, šta još potrošači danas traže?
Nemilosrdan nalet globalne ekonomije na svetskom tržištu naterao nas je na duboka razmišljanja o proizvodnom asortimanu. Trudili smo se da nam sve fabrike budu opremljene najsavremenijom CNC tehnologijom. Upravo kroz prizmu dobrih tehnologija i inovativnih dizajnerskih rešenja, uspeli smo da izradimo asortiman koji može da parira svim svetskim proizvođačima.
Dobri prodajni timovi, kako u Srbiji, tako i u izvozu, odradili su izuzetno veliki posao da – kako robno, tako i marketinški – pokriju tržište. To je bio jako težak posao, naročito u inostranstvu, ali su klijenti iz Evrope vrlo brzo shvatili da smo izuzetno odgovorna kompanija, u pogledu svih segmenata poslovanja. Naš krajnji potrošač sigurno ima još nekoliko velikih benefita, a to je pre svega odnos cene i kvaliteta, kao i rok isporuke koji je trenutno sedam dana od trenutka porudžbine.
Kopaonik će uskoro postati bogatiji za još jedan apart-hotel koji vi gradite. Kako ste se odlučili da uđete u građevinarstvo i šta ovaj projekat znači za budućnost „Matisa“?
Osnovni posao „Matis“ kompanije jeste serijska proizvodnja nameštaja. Apart-hotel „Rozeta“ na Kopaoniku je ogromna investicija, može se reći i najveća, u samom centru naše najveće skijaške planine. Odlučili smo se na tu investiciju iz razloga jer je iza nas kao partner stala možda i najveća firma na prostoru Balkana u oblasti građevine – „Zeta Gradnja“, iz Podgorice.
Ovaj kompleks bi trebalo da bude primer kako na najvišem svetskom nivou treba da izgledaju turistički potencijali, a naravno, biće oplemenjen i najeksluzivnijim enterijerom koji će kreirati i izvesti „Matis“ kompanija. Kada se sve sabere, siguran sam da će kompleks „Rozeta“ dati nesagledivo lep osećaj svakom vlasniku ili korisniku apartmana, kao i da će svi uživati u brojnim sadržajima koje će kompleks ponuditi.
Da li planirate širenje poslovanja u još nekoj industriji?
Naša osnovna orijentacija jeste ulaganje u nove tehnologije i nova tržista kompanije Matis. Nove industrije su uvek izazov, ali kao i do sada ćemo uz detaljne analize donositi dalje odluke.
Izvor: NIN