Ivanjički predškolci u poseti firmi Floriva

Ivanjica – Mališani predškolske grupe iz objekta „Pahuljica“  posetili su porodičnu firmu Floriva iz Ivanjice. Predškolci su bili u prilici da se upoznaju sa procesom proizvodnje sokova, koje su isprobali, a zasadili su i svoju prvu sadnicu. Nakon kraćeg predaha, mali degustatori su prošetali do oglednog polja firme Floriva gde su ubirali sveže plodove malina i jagoda.

IL-floriva-1 Ivanjički predškolci u poseti firmi Floriva

Vaspitačice Bojana Vučićević i Anica Ugrinić Tankosić ovaj projekat nazvale su „Jabuka“ i u okviru njega želele su zajedničkim učestvovanjem dece i odraslih u inspirativnom prostoru da omoguće mališanima da istražuju, da se igraju, promišljaju, sarađuju sa drugima i upoznaju svet oko sebe.

IL-floriva-2 Ivanjički predškolci u poseti firmi Floriva

Projekat je rađen po osnovama novog programa predškolskog vaspitanja i obrazovanja „Godine uzleta“, koji ima za cilj da prepozna značaj predškolskog doba u razvijanju sposobnosti za celoživotno učenje, kao što su samopouzdanje, otvorenost, radoznalost, istrajnost, otpornost i kreativnost.

IL-floriva-3 Ivanjički predškolci u poseti firmi Floriva

You may also like...

1 Response

  1. IGI – Ivanjička Građanska Inicijativa kaže:

    IGI podržava ovu aktivnost
    Ali IGI smatra da se ova aktivnost, obilaska realnog privređivanja, bi imala veći efekat da je Kncelarija za mlade sakupila omladinu bez posla, a da imaju dedin zakovražen voćnjak ili naki kapital, i tako rupno obiđu takve uspešne poljoprivrednika. Sigurno bi neki mlad čovek dobio inspiraciju i ideju da sam počne neki posao na svom imanju.
    Evo primera, mlad čovek iz jedne susedne opštine kupio je mašinu za ceđenje soka od divljih jabuka i ostalog voća.
    Od prikupljene divljih jabuka je filtrirao sok kojije je prodavao za dalju preradu u jabukovo sirće a deo otkupljenog ploda i ostalo šumsko voće je stavljao u burad od 100 litara proizvodi vodnjiku i kad se vodnjika kao zdrav napitak odstojii oko 30 i više dana, kada počne da dobija kiselkast ukus, vodnjika je spremna za korišćenje.
    Proizvođač tvrdi – da kompletni količinu vodnjike isporuči prodavnicama zdrave hrane. A što je najinteresantnije potražnja mi je velika i profit mu je lep.
    Zer su naši stari bili poslovno pametniji od nas danas a mi mladi svi imamo neke fakultete kao titule koji nam ne sliže ničemu mesto to znanje da pretvorimo u biznis, nego čekamo da nas država zaposli.
    Šta se to sa nama dešava.
    Dolaskom demokratije očekivali smo potrebe da se započeti procesi promene svesti i procvat privredne i kulturne transformacije kroz buđenjem naroda iz vremena učmalog komunizma.Šta smo do sada postigli? Od očekivanog se nije dogodilo ništa dobro, danas živimo u vremenu najgrublje manipulacije narodom. Političari su odgovorni za ono što se događa unutar njihove delatnosti. Mediji, sa svoja dva jasno profilisana cilja – da steknu profit i da iskoriste svaku mogućnost za ideološku manipulaciju ciljnom grupom ili celokupnom populacijom, Kulturni inženjering je, od umetnosti do TV reklame, prodro u sve oblasti misli i duha. Jasno je da tenzije u društvu mogu samo da rastu. Individualizam kao ključni duhovni oslonac globalističkog modela sveta direktno je suprotstavljen tradicionalnom načinu života u Srbiji. Što je najgore živimo potpuno suprotan ideal samodovoljnosti i privatnosti koja nema alternativu i uvezen je sa Zapada – kao produkt progresa i idealni tip življenja. Što se kod nas i za nas pogubna politika.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *