Crnjevski most spreman za asfaltiranje kolovoznih traka

Radovi na kompletnoj sanaciji i rekonstrukciji mosta preko reke Moravice u naselju Crnjevo u Ivanjici, ovih dana privode se kraju. Trenutno se izvodi finalna obrada na trotoarima i unutrašnjim ogradama, pa je prolaz pešacima dozvoljen kolovozom. Istovremeno ispod mosta privode se kraju radovi na fundiranju i ojačavanju nosećih stubova mosta. U međuvremenu biće ispravljene i sitne greške, a tiču se pristupa mostu odnosno trotoaru dečijim i invalidskim kolicima iz ulice Venijamina Marinkovića.

IL-most-crnjevo-spreman-za-asfalt Crnjevski most spreman za asfaltiranje kolovoznih traka

Postavljanje asfaltnog zastora na kolovoznoj konstrukciji debljine 6 centimetara, planirano je za četvrtak i petak, dok bi zvanično otvaranje mosta moglo da usledi već početkom naredne nedelje, potvrđeno je InfoLIGI u službi tehničke pripreme preduzeća ”Granit Plus”. Rok za završetak svih radova na sanaciji i rekonstrukciji mosta koji je deo ulice Kirila Savića, presudno važne za žitelje naselja Crnjevo, jeste 3. novembar.

Podsetimo, radove izvodi konzorcijum sastavljen od preduzeća: “Granit Plus” – Užice, “SIG” – Beograd, “GPD Nikolić” i “Amiga” iz Kraljeva.

IL-most-crnjevo-spreman-za-asfal2 Crnjevski most spreman za asfaltiranje kolovoznih traka

Idejno rešenje rekonstrukcije i sanacije mosta izradio je ogranak banjalučkog instituta za građevinarstvo „IG” iz Beograda. Podrazumeva promenu gornjeg stroja (ograda, asfalta, pešačkih staza i ivičnjaka) i zamenu novim elementima uz zadržavanje postojećih dimenzija poprečnog profila. Odvodnjavanje mosta rešava se uvođenjem slivnika, a na strani inženjerske sigurnosti, oblaganje stubova u vodi betonom debljine 25 centimetara.

Naručilac posla je opština Ivanjica, a ukupna investicija iznosi nešto manje od 29.000.000 dinara. Sredstva je obezbedila Kancelarija za javna ulaganja Vlade Republike Srbije.

Crnjevski most je sagrađen 1984. godine i od tada nije bilo ozbiljnije rekonstrukcije, osim povremenih intervencija na samom kolovozu. Strukturna oštećenja su bila vidljiva na svim segmentima ovog objekta, pa je pretila opasnost po bezbednost saobraćaja i pešaka. Jedan noseći stub je počeo da tone, dok su kolovoz i ograda mosta bili u prilično lošem stanju.

 

Ukupna dužina mosta je 50 metara, a njegova širina sa pešačkim stazama odnosno trotoarima iznosi 9 metara.

You may also like...

4 Responses

  1. Sotra kaže:

    Moze S… da gaji krmace ispod mosta kako je napravljen.

  2. Veljko kaže:

    Kako je sklepan, mozete pitati ljude koji zive oko mosta.
    Imali bi svasta da vam kazu.

  3. Pera kaže:

    Sklepaše ga braća Borisavljević …

  4. Sale kaže:

    Bilo je i vreme

Ostavite odgovor na Veljko Odustani od odgovora

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *