755
Ustanova dom kulture „Ivanjica“
Broj: 42-04/2025
20.02.2025. godine
I v a nj i c a
Na osnovu Odluke o raspisivanju oglasa o otuđenju pokretnih stvari iz javne svojine Opštine Ivanjica sprovođenjem postupka prikupljanja pismenih ponuda broj: 42-02/2025 od 12.02.2025. godine, Komisija za sprovođenje postupka otuđenja pokretnih stvari (prozorskih krila različitih dimenzija) iz javne svojine Opštine Ivanjica, na osnovu saglasnosti predsednika opštine Ivanjica da postupak sprovede Ustanova dom kulture „Ivanjica“, koja je korisnik predmetnih pokretnih stvari koje se otuđuju, raspisuje
O G L A S
ZA OTUĐENjE POKRETNIH STVARI
IZ JAVNE SVOJINE OPŠTINE IVANjICA, IZ KORIŠĆENjA USTANOVE DOM KULTURE „IVANjICA“
SPROVOĐENjEM POSTUPKA PRIKUPLjANjA PISANIH PONUDA
Opština Ivanjica, kao investitor u postupku menjanja stolarije na Ustanovi dom kulture „Ivanjica“ i kao nosilac prava javne svojine, predsednik opštine Ivanjica dao je saglasnost da Ustanova dom kulture „Ivanjica“ sprovede postupak otuđenja pokretnih stvari (prozorskih krila različitih dimenzija- stara prozorska krila koja su zamenjeni novim) u postupku prikupljanja pismenih ponuda.
Predmet otuđenja su sledeće pokretne stvari:
1.Prozorska krila različitih dimenzija, početna cena je 50.000,00 dinara
Pokretne stvari se otuđuju i pribavilac ih preuzima u viđenom stanju, što isključuje sve naknadne reklamacije i prigovore pribavioca upućene otuđiocu po pitanju kvaliteta i eventualnih nedostataka, odnosno ispravnosti i tehničkih karakteristika pokretnih stvari. Utovar, trnsport i merenje predmetnih dobara pada na teret kupca.
Razgledanje pokretne stvari koja je predmet otuđenja može se izvršiti u Ustanovi dom kulture „Ivanjica“, svakog radnog dana u periodu od 7,00 do 15,00 časova, počev od 20.02.2025. godine, uz prethodnu najavu na br. telefona: 066/65-65-000 , kontakt osoba: Stevo Šarčević.
Pravo učešća u postupku prikupljanja pismenih ponuda imaju sva pravna lica i fizička lica i preduzetnici.
Depozit za učešće u postupku prikupljanja pisanih ponuda iznosi 5.000,00 dinara i isti se uplaćuje na depozitni račun broj: 840-0000001357804-37, poziv na broj 69-042 po modelu 97, koji iznos će se uračunati u kupoprodajnu cenu licu koje kao najpovoljniji ponuđač zaključi ugovor, dok će se isti vratiti ostalim učesnicima po okončanju postupka otvaranja pismenih ponuda.
Ponuda se podnosi na obrascu koji je sastavni deo ovog Oglasa.
Koverta sa ponudom mora imati oznaku: „PONUDA ZA JAVNI OGLAS ZA OTUĐENjE POKRETNIH STVARI – NE OTVARATI“. Podnosi se Komisiji za sprovođenje postupka otuđenja pokretnih stvari (u daljem tekstu: Komisija) putem pošte, na adresu Venijamina Marinkovića bb ili predajom u Ustanovu dom kulture „Ivanjica“, najkasnije do 27.02.2025. godine do 15,00 časova.
Javno otvaranje pismenih ponuda će obaviti Komisija i isto će se održati 28.02.2025. godine, sa početkom u 13,00 časova u Ustanovi dom kulture „Ivanjica“ u kancelariji broj 2.
Ponuda se podnosi u zatvorenoj koverti, sa jasnom naznakom na koju se pokretnu stvar odnosi, a na poleđini koverte navodi se naziv podnosioca ponude sa adresom i kontakt telefonom. Ponuda podneta u otvorenoj koverti ili bez jasne naznake na koju se pokretnu stvar odnosi smatraće se neurednom odnosno nepotpunom i kao takva će biti odbačena.
Ponuda obavezno sadrži: dokaz o uplati depozita, broj računa na koji će se izvršiti povraćaj depozita, ponuđenu cenu za predmetno vozilo u dinarima, kao i za preduzetnike: – ime i prezime preduzetnika, adresu, broj lične karte, jedinstveni matični broj građana, naziv radnje, matični broj; za fizička lica: ime i prezime, adresu, broj lične karte, jmbg; za pravna lica: – naziv i sedište, kopiju rešenja o upisu pravnog lica u registar kod nadležnog organa, kao i punomoćje za lice koje zastupa podnosioca prijave. Podnosioci neblagovremene ili nepotpune ponude ne mogu učestvovati u postupku, a nepotpune ili neblagovremene prijave se odbacuju.
U slučaju da podnosioca ponude zastupa punomoćnik, punomoćje za zastupanje mora biti overeno od strane javnog beležnika.
Postupak prikupljanja pismenih ponuda smatra se uspelim i u slučaju da pristigne jedna blagovremena i potpuna ponuda za učešće kojom se podnosilac ponude registruje i proglašava pribaviocem (kupcem), odnosno ponuđačem, ako prihvati početnu cenu po kojoj se pokretna stvar otuđuje, s tim da ukoliko ne prihvati početnu cenu, gubi pravo na vraćanje depozita.
Kriterijum za izbor najpovoljnijeg ponuđača je najviša ponuđena cena.
Učesnik koji ponudi najviši iznos potpisuje izjavu o visini ponuđene cene. Ukoliko ne zaključi ugovor, odnosno ne uplati ugovorenu cenu u predviđenom roku, gubi pravo na povraćaj depozita.
U slučaju da dva ili više ponuđača u zatvorenim kovertama dostave ponudu sa istim iznosom cene, a koji je ujedno i najviša ponuđena cena, Komisija će proglasiti kao povoljnijeg ponuđača koji je ranije dostavio ponudu, po datumu i vremenu prijemnog štambilja sa prijema.
Rešenje o izboru najpovoljnijeg ponuđača po sprovedenom postupku, donosi direktor Ustanove dom kulture „Ivanjica“, na predlog Komisije.
Najpovoljnijem ponuđaču se uplaćeni depozit zadržava do zaključenja ugovora i isti se uračunava u kupoprodajnu cenu.
Ugovor o otuđenju pokretnih stvari iz javne svojine zaključuje direktor Ustanove dom kulture „Ivanjica“, nakon pribavljenog mišljenja Pravobranilaštva opštine Ivanjica.
Učesnici postupka prikupljanja pismenih ponuda koji nisu izabrani za najpovoljnijeg ponuđača, imaju pravo na povraćaj depozita u roku od 15 dana od dana otvaranja pismenih ponuda.
Bliže informacije u vezi oglasa mogu se dobiti u Ustanovi dom kulture „Ivanjica“, kancelariji broj 2.
U Ivanjici,
20.02.2025. godine
PREDSEDNIK KOMISIJE
Svetlana Jovićević
PRAVNA LICA
Na osnovu Oglasa za otuđenje pokretnih stvari u javnoj svojini opštine Ivanjica, bliže opisanih u istom, putem prikupljanja pisanih ponuda, dajem sledeću
PONUDU
Za pribavljanje (kupovinu) pokretne stvari______________(opisati pokretnu stvar) pod rednim brojem, u iznosu od ________________ dinara.
PONUĐAČ:____________________________________
(naziv i sedište)
_______________________________________
(ime i prezime lica ovlašćenog za zastupanje)
______________________________________
(kontakt telefon)
U Ivanjici, dana ______________ godine.
PONUĐAČ
_____________________
(potpis ovlašćenog lica)
PREDUZETNICI
Na osnovu Oglasa za otuđenje pokretnih stvari u javnoj svojini opštine Ivanjica, bliže opisanih u istom, putem prikupljanja pisanih ponuda, dajem sledeću
PONUDU
Za pribavljanje (kupovinu) pokretne stvari______________(opisati pokretnu stvar) pod rednim brojem, u iznosu od ________________ dinara.
PONUĐAČ:____________________________________
(ime i prezime preduzetnika)
JMBG: ________________________________
Adresa_________________________________
Naziv radnje_________________________________
MB______________________
_________________________
(kontakt telefon)
U Ivanjici, dana ______________ godine.
PONUĐAČ
_____________________
(potpis ovl. lica – preduzetnika
FIZIČKA LICA
Na osnovu Oglasa za otuđenje pokretnih stvari u javnoj svojini opštine Ivanjica, bliže opisanih u istom, putem prikupljanja pisanih ponuda, dajem sledeću
PONUDU
Za pribavljanje (kupovinu) pokretne stvari______________(opisati pokretnu stvar) pod rednim brojem, u iznosu od ________________ dinara.
PONUĐAČ:___________________________
(ime i prezime)
JMBG: ______________________________
Adresa______________________________
Broj lične karte ________________________
_________________________
(kontakt telefon)
U Ivanjici, dana ______________ godine.
PONUĐAČ