Oglas za davanje u zakup zemljišta

Na osnovu Odluke o raspisivanju oglasa o davanju u zakup na određeno vreme neizgrađenog građevinskog zemljišta putem prikupljanja pismenih ponuda broj: 003816319 2025 05158 004 004 416 188 od 17.11.2025. godine, Komisija za sprovođenje postupka davanja u zakup putem prikupljanja pismenih ponuda, raspisuje

O G L A S

ZA DAVANJE U ZAKUP NA ODREĐENO VREME NEIZGRAĐENOG GRAĐEVINSKOG ZEMLjIŠTA PUTEM PRIKUPLjANjA PISMENIH PONUDA

Opština Ivanjica, kao nosilac prava javne svojine izdaje u zakup, putem prikupljanja pismenih ponuda neizgrađeno građevinsko zemljište dok će postupak raspisivanja istog sprovesti Komisija za sprovođenje postupka davanja u zakup putem prikupljanja pismenih ponuda i to na:

Lokaciji broj 4 – Pešačka zona na delu katastarske parcele broj 2902/1 KO Ivanjica, na prostoru predviđenom za postavljanje kioska, namenjena za šaltersku prodaju različitih vrsta roba i pružanje usluga, u površini od 10 m2.

Predmetna lokacija se izdaje u zakup na period od 5 (pet) godina, najpovoljnijem ponuđaču a radi postavljanja kioska, namenjenog za šaltersku prodaju različitih vrsta roba i pružanje usluga.

Javno otvaranje prispelih ponuda će se održati 28.11.2025. godine, sa početkom u 11,00 časova, u kancelariji broj 4, u prizemlju Opštinske uprave opštine Ivanjica.

Pismena ponuda se podnosi na obrascu koji je sastavni deo ovog Oglasa.

Prijave se podnose u zatvorenoj koverti Komisiji putem pošte, na adresu Venijamina Marinkovića br. 1, 32250 Ivanjica ili predajom na šalteru pisarnice Opštinske uprave opštine Ivanjica, najkasnije do 26.11.2025. godine, do 15,00 časova sa dokazom o uplati 1.430,00 dinara opštinske administrativne takse na tekući račun broj 840-742251843-73, poziv na broj 97 5904205157. Na poleđini koverte navodi se naziv podnosioca prijave sa adresom i kontakt telefonom.

Ponuda obavezno sadrži: dokaz o uplati depozita, broj računa na koji će se izvršiti povraćaj depozita, kao i za fizička lica: – ime i prezime, adresu, broj lične karte, jedinstveni matični broj građana; za preduzetnike: – ime i prezime preduzetnika, adresu, broj lične karte, jedinstveni matični broj građana, naziv radnje, matični broj; za pravna lica: – naziv i sedište, kopiju rešenja o upisu pravnog lica u registar kod nadležnog organa, kao i punomoćje za lice koje zastupa podnosioca prijave.

Podnosioci neblagovremene ili nepotpune ponude ne mogu učestvovati u postupku, a nepotpune ili neblagovremene prijave se odbacuju.

Prijava podneta u otvorenoj koverti ili podneta bez navođenja naziva podnosioca, smatraće se neurednom odnosno nepotpunom i kao takva će biti odbačena.

Početni iznos procenjene tržišne vrednosti zakupnine za napred opisanu lokaciju iznosi 1.172,56 dinara po m2, što za površinu od 10 m2 iznosi ukupno 11.725,60 dinara.

Depozit za učešće u prikupljanju pismenih ponuda iznosi 50% od početne cene po m2 i isti se uplaćuje na depozitni račun Opštine Ivanjica, broj: 840-0000001239804-84 sa pozivom na broj 002692962 2024 po modelu 97, koji iznos će se uračunati u prvu ratu zakupa licu koje ostvari to pravo dok će se isti vratiti ostalim učesnicima po okončanju postupka prikupljanja pismenih ponuda.

Učesnici postupka prikupljanja pismenih ponuda koji nisu izabrani za najpovoljnijeg ponuđača, imaju pravo na povraćaj depozita u roku od 20 dana od dana donošenja Odluke o izboru najpovoljnijeg ponuđača.

Izbor najpovoljnijeg ponuđača vrši se primenom kriterijuma najviše ponuđene zakupnine.

Postupak prikupljanja pismenih ponuda smatra se uspešnim i u slučaju da pristigne jedna blagovremena i potpuna ponuda kojom se podnosilac prijave registruje i proglašava zakupcem, ako prihvati početnu visinu zakupnine po kojoj se nepokretnost može dati u zakup.

Ukoliko u postupku dva ili više ponuđača ponude isti iznos zakupnine, Komisija će pozvati ponuđače koji su ponudili isti iznos zakupnine, da u roku od 3 dana od dana prijema poziva, dostave novu pismenu zatvorenu ponudu, sa uvećanim iznosom zakupnine u odnosu na prethodno datu ponudu, a koje ponude će Komisija otvoriti i utvrditi najpovoljnijeg ponuđača. Ukoliko ponuđači, koji su ponudili isti iznos zakupnine, u roku od tri dana ne dostave novu ponudu, odnosno ako su ponuđači dostavili novu ponudu sa istovetnom zakupninom, Komisija će putem žreba izvršiti izbor najpovoljnijeg ponuđača.

Učesnik koji ostvari pravo na zakup na neizgrađenom građevinskom zemljištu, dužan je da pre zaključenja ugovora o zakupu priloži projekat rušenja odnosno uklanjanja postavljenog ili izgrađenog privremenog montažnog objekta i da deponuje sredstva odnosno menicu u visini predračuna troškova rušenja privremenog objekta, koja će se sredstva upotrebiti za uklanjanje privremenog objekta ako vlasnik isti ne ukloni u roku utvrđenom u ugovoru o zakupu. Deponovana sredstva će se vratiti vlasniku privremenog objekta po isteku ugovora o zakupu pod uslovom da sam ukloni privremeni objekat.

Ukoliko učesnik koji ostvari pravo na zakup ne zaključi ugovor, odnosno ne uplati ugovorenu cenu u predviđenom roku, gubi pravo na povraćaj depozita. Ugovor o zakupu se zaključuje u roku od 15 dana od dana donošenja konačne odluke o davanju u zakup.

O rezultatu postupka prikupljanja pismenih ponuda učesnici će biti pismeno obavešteni nakon donošenja rešenja o davanju u zakup.

Zakupnina se fakturiše do petog u mesecu za tekući mesec. U zakupninu nije uračunat porez na dodatu vrednost, kao ni drugi troškovi koje plaća zakupac (naknada za korišćenje građevinskog zemljišta, struja, voda, grejanje, iznošenje smeća i druge naknade).

Otkaz ugovora o zakupu može dati svaka ugovorna strana bez navođenja razloga, kao i ukoliko se ukaže potreba da se predmetno zemljište izdato u zakup privede nameni pre isteka ugovorenog roka. Ugovor o zakupu prestaje sa otkaznim rokom od 30 dana, osim u nevreme, a zakupodavac može otkazati ugovor o zakupu i sa kraćim rokom u slučaju da zakupac ne plaća zakupninu u roku navedenom u ovom oglasu i ugovoru o zakupu, ako zakupac koristi postavljene ili izgrađene privremene objekte suprotno nameni u koju svrhu mu je zemljište izdato u zakup kao i ako predmetnu nepokretnost izda u podzakup.

Bliže informacije u vezi Oglasa mogu se dobiti u Opštinskoj upravi opštine Ivanjica, kancelariji broj 4.

U Ivanjici, dana

17.11.2025. godine

PREDSEDNIK KOMISIJE

Jovana Kojić

PRAVNA LICA

Na osnovu Oglasa za davanje u zakup neizgrađenog građevinskog zemljišta putem prikupljanja pismenih ponuda, objavljenog dana ____________ dajem sledeću

PONUDU

Za zakup neizgrađenog građevinskog zemljišta na lokaciji koja je označena kao lokacija broj 4-pešačka zona, na delu katastarske parcele broj 2902/1 KO Ivanjica, namenjena za postavljanje kioska za šaltersku prodaju različitih vrsta roba i pružanje usluga, u iznosu od ________________ dinara.

PONUĐAČ:____________________________________

(naziv i sedište)


(ime i prezime lica ovlašćenog za zastupanje)


(kontakt telefon)

U Ivanjici,

dana _________2025. godine

PONUĐAČ


(potpis ovlašćenog lica)

Prilog:

-kopija rešenja o upisu pravnog lica u registar kod nadležnog organa,

  • punomoćje za lice koje zastupa podnosioca prijave.

FIZIČKA LICA

Na osnovu Oglasa za davanje u zakup neizgrađenog građevinskog zemljišta putem prikupljanja pismenih ponuda, objavljenog dana ___________ dajem sledeću

PONUDU

Za zakup neizgrađenog građevinskog zemljišta na lokaciji koja je označena kao lokacija broj 4-pešačka zona, na delu katastarske parcele broj 2902/1 KO Ivanjica, namenjena za postavljanje kioska za šaltersku prodaju različitih vrsta roba i pružanje usluga, u iznosu od ________________ dinara.

PONUĐAČ:____________________________________

(ime i prezime)

JMBG: ________________________________

Adresa:_________________________________


(kontakt telefon)

U Ivanjici,

dana __________ 2025. godine

PONUĐAČ


(ime i prezime)

PREDUZETNICI

Na osnovu Oglasa za davanje u zakup neizgrađenog građevinskog zemljišta putem prikupljanja pismenih ponuda, objavljenog dana ___________ dajem sledeću

PONUDU

Za zakup neizgrađenog građevinskog zemljišta na lokaciji koja je označena kao lokacija broj 4-pešačka zona, na delu katastarske parcele broj 2902/1 KO Ivanjica, namenjena za postavljanje kioska za šaltersku prodaju različitih vrsta roba i pružanje usluga, u iznosu od ________________ dinara.

PONUĐAČ:____________________________________

(ime i prezime preduzetnika)

JMBG: ________________________________

Adresa:_________________________________

Naziv radnje:_________________________________

MB:______________________


(kontakt telefon)

U Ivanjici,

dana ________2025. godine

PONUĐAČ


(potpis ovl. lica – preduzetnika)

You may also like...

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *