Oglas za otuđenje pokretnih stvari iz javne svojine Doma zdravlja Ivanjica

Na osnovu Odluke o raspisivanju oglasa o otuđenju pokretnih stvari iz javne svojine Doma zdravlja Ivanjica sprovođenjem postupka prikupljanja pismenih ponuda broj: 1090/2024-2 od 09.10.2024. godine, Komisija za sprovođenje postupka otuđenja pokretnih stvari  iz javne svojine Doma zdravlja Ivanjica, raspisuje:
O G L A S
ZA OTUĐENJE POKRETNIH STVARI
IZ JAVNE SVOJINE DOMA ZDRAVLJA IVANJICA
SPROVOĐENJEM POSTUPKA PRIKUPLJANJA PISANIH PONUDA
IL-dom-zdravlja Oglas za otuđenje pokretnih stvari iz javne svojine Doma zdravlja Ivanjica
            Dom zdravlja Ivanjica, kao nosilac prava javne svojine vrši otuđenje pokretnih stvari  u postupku prikupljanja pismenih ponuda.
Predmet otuđenja je lim (krovni pokrivač i opšivke i ostali srodni delovi krovnog pokrivača od metala).
Pokretne stvari se otuđuju i pribavilac ih preuzima u viđenom stanju, što isključuje sve naknadne reklamacije i prigovore pribavioca upućene otuđiocu po pitanju kvaliteta i eventualnih nedostataka, odnosno ispravnosti i tehničkih karakteristika. Merenje će biti izvršeno na vagi koju nankandnim sporazumom odrede prodavac i kupac. Utovar, transport i merenje predmetnih dobara pada na teret kupca. Konačnu kilažu će zapisnički utvrditi komisja koju imenuje prodavac. Pribavilac otkupljuje celokupnu količinu.
             Pregled pokretnih stvari koje su predmet otuđenja može se izvršiti u krugu Doma zdravlja Ivanjica, ulica 13. septembra br. 39, 32250 Ivanjica, svakog radnog dana u periodu od 7.00 do 14.00 časova, počev od 10.10.2024. godine, uz prethodnu najavu na br. telefona: 0649184066, kontakt osoba: Nenad Petković.
Pravo učešća u postupku prikupljanja pismenih ponuda imaju sva pravna, fizička lica i preduzetnici.
Depozit za učešće u  postupku prikupljanja pisanih ponuda iznosi 100.000,00 dinara i isti se uplaćuje na depozitni račun broj: 840-851667-10, poziv na broj 17870033, a taj iznos će se uračunati u kupoprodajnu cenu licu koje kao najpovoljniji ponuđač zaključi ugovor, dok će se isti vratiti ostalim učesnicima po okončanju postupka otvaranja pismenih ponuda.
Rezervisana cena po kilogramu ispod koje dobra neće biti prodata iznosi 130 dinara. Konačan iznos koji je kupac dužan da isplati biće utvrđen množenjem izmerene količine sa cenom po kilogramu koju je kupac dao u ponudi.
            Ponuda se podnosi na obrascu koji je sastavni deo ovog Oglasa.
Koverta sa ponudom mora imati oznaku: „PONUDA ZA JAVNI OGLAS ZA OTUĐENjE POKRETNIH STVARI – NE OTVARATI“. Podnosi se Komisiji za sprovođenje postupka otuđenja pokretnih stvari (u daljem tekstu Komisija) putem pošte, na adresu ul. 13. septembra br. 39, 32250 Ivanjica ili predajom na  pisarnicu, najkasnije do 18.10.2024. godine do 15.00 časova.
Javno otvaranje pismenih ponuda će obaviti Komisija i isto će se održati 21.10.2024. godine sa početkom u 12:00 časova u prostorijama Doma zdravlja Ivanjica u zgradi ATD-a.
Ponuda se podnosi u zatvorenoj koverti,sa jasnom naznakom na koju se pokretnu stvar odnosi odnosi, a na poleđini koverte navodi se naziv podnosioca ponude sa adresom i kontakt telefonom. Ponuda podneta u otvorenoj koverti ili bez jasne naznake na koju se pokretnu stvar odnosi smatraće se neurednom odnosno nepotpunom i kao takva će biti odbačena.
            Ponuda obavezno sadrži: dokaz o uplati depozita, broj računa na koji će se izvršiti povraćaj depozita, ponuđenu cenu za predmetno dobro u dinarima, kao i za fizička lica: – ime i prezime, adresu, broj lične karte, jedinstveni matični broj građana; za preduzetnike: – ime i prezime preduzetnika, adresu, broj lične karte, jedinstveni matični broj građana, naziv radnje, matični broj;  za pravna lica: – naziv i sedište, kopiju rešenja o upisu pravnog lica u registar kod nadležnog organa, kao i punomoćje za lice koje zastupa podnosioca prijave. Podnosioci neblagovremene ili nepotpune ponude ne mogu učestvovati u postupku, a nepotpune ili neblagovremene prijave se odbacuju.
             U slučaju da podnosioca ponude zastupa punomoćnik, punomoćje za zastupanje mora biti overeno od strane javnog beležnika.
Postupak prikupljanja pismenih ponuda smatra se uspelim i u slučaju da pristigne jedna blagovremena i potpuna ponuda za učešće kojom se podnosilac ponude registruje i proglašava pribaviocem (kupcem), odnosno ponuđačem, ako prihvati početnu cenu po kojoj se pokretna stvar otuđuje, s tim da ukoliko ne prihvati početnu cenu, gubi pravo na vraćanje depozita.
            Kriterijum za izbor najpovoljnijeg ponuđača je najviša ponuđena cena.
Učesnik koji ponudi najviši iznos potpisuje izjavu o visini ponuđene cene nakon čega zaključuje ugovor sa prodavcem. Ukoliko ne zaključi ugovor, odnosno ne uplati ugovorenu cenu u predviđenom roku, gubi pravo na povraćaj depozita.
            U slučaju da dva ili više ponuđača u zatvorenim kovertama dostave ponudu sa istim iznosom cene, a koji je ujedno i najviša ponuđena cena, Komisija će proglasiti kao povoljnijeg ponuđača koji je ranije dostavio ponudu, po datumu i vremenu prijemnog štambilja sa prijemne pisarnice.
Rešenje o izboru najpovoljnijeg ponuđača po sprovedenom postupku, donosi VD direktora Doma zdravlja Ivanjica. Najpovoljnijem ponuđaču se uplaćeni depozit zadržava do zaključenja ugovora i isti se uračunava u kupoprodajnu cenu. Učesnici postupka prikupljanja pismenih ponuda koji nisu izabrani za najpovoljnijeg ponuđača, imaju pravo na povraćaj depozita u roku od 15 dana od dana otvaranja pismenih ponuda.
Bliže informacije u vezi oglasa mogu se dobiti u Domu zdravlja Ivanjica, kancelariji u kojoj je smeštena pisarnica.
U Ivanjici, 09.10.2024. godine
 VD direktora
Dr Nikola Karapetrović
PRAVNA LICA
Na osnovu Oglasa za otuđenje pokretnih stvari u javnoj svojini Doma zdravlja Ivanjica, bliže opisanih u istom, putem prikupljanja pisanih ponuda, dajem sledeću
PONUDU
Za pribavljanje (kupovinu) pokretne stvari______________(opisati pokretnu stvar), u iznosu od ________________ dinara po kilogramu.
PONUĐAČ:
____________________________________
(naziv i sedište)
_______________________________________
(ime i prezime lica ovlašćenog za zastupanje)
______________________________________
 (kontakt telefon)
U Ivanjici, dana ______________  godine.
                                                                                                          PONUĐAČ
                                                                                                _____________________
                                                                                               (potpis ovlašćenog lica)
FIZIČKA LICA
Na osnovu Oglasa za otuđenje pokretnih stvari u javnoj svojini opštine Ivanjica, bliže opisanih u istom, putem prikupljanja pisanih ponuda, dajem sledeću
PONUDU
Za pribavljanje (kupovinu) pokretne stvari______________(opisati pokretnu stvar), u iznosu od ________________ dinara po kilogramu.
PONUĐAČ:
____________________________________
(ime i prezime)
JMBG: ______________________________
Adresa: _____________________________
_________________________
(kontakt telefon)
U Ivanjici, dana ___.___.2024.  godine.
PONUĐAČ
 _____________________
ime i prezime
PREDUZETNICI
Na osnovu Oglasa za otuđenje pokretnih stvari u javnoj svojini opštine Ivanjica, bliže opisanih u istom, putem prikupljanja pisanih ponuda, dajem sledeću
PONUDU
Za pribavljanje (kupovinu) pokretne stvari______________(opisati pokretnu stvar) pod rednim brojem, u iznosu od ________________ dinara po kilogramu.
PONUĐAČ:
____________________________________
(ime i prezime preduzetnika)
JMBG: ________________________________
Adresa: _______________________________
Naziv radnje: __________________________
MB: __________________________________
_________________________
(kontakt telefon)
U Ivanjici, dana ___.___.2024.  godine.
 PONUĐAČ
 __________________
(potpis ovl. lica – preduzetnika)

You may also like...

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *