Milović novi direktor OŠ ”Mićo Matović” u Katićima
Osnovna škola ‘’Mićo Matović’’ iz Močioca dobila je novog direktora. To je Vojislav Milović, profesor tehničkog i informatičkog obrazovanja, rođen je 8. maja 1986. u Ivanjici. Milović je osnovnu školu završio je u Prilikama, srednju ekonomsku školu u Arilju, potom Fakultet tehničkih nauka u Čačku. Na mesto direktora došao je sa radnim stažom od devet godina i jedanaest meseci.
Povodom imenovanja novog direktora oglasio se i kolektiv škole koji na svojoj zvaničnoj stranici izdao saopštenje:
-Svojim dosadašnjim zalaganjem u nastavi i brojnim vannastavnim aktivnostima profesor Vojislav Milović trudio se da profesionalnim kompetencijama i ličnim kvalitetima doprinese ugledu, dostojanstvu i uspešnom funkcionisanju institucija u kojima je radio. Lično delovanje uvek je stavljao u službu opšteg dobra, uspeha, napretka i rasta, zbog čega je poželeo da na rukovodećem mestu, okružen istomišljenicima, vizionarima, saradnicima i prijateljima, jednu korenitu promenu sistema učinim mogućom.
Ozbiljnost, odgovornost, posvećenost, sistematičnost, etičnost, pravičnost, strpljenje, tolerancija, empatičnost, konstruktivan i kolegijalan stav – neki su od njegovih ličnih kvaliteta zbog kojih je bio omiljen među kolegama, a koji bi rukovođenje sada mogli učiniti uspešnim i funkcionalnim.
U toku trajanja svog mandata, zalagaće se za zakonitost rada ustanove, sprovođenje mera u slučaju povrede zakona, kao i sankcionisanje ponašanja koje vređa ugled, čast i dostojanstvo ustanove; rad usklađen sa opštim principima obrazovanja i vaspitanja; stvaranje podsticajne atmosfere i bezbednog okruženja za rad svih učesnika u nastavnom procesu; negovanje socijalnih, duhovnih i kulturnih vrednosti najvišeg ranga, uz uvažavanje ličnosti svih zaposlenih u obrazovnoj ustanovi, poštovanje tolerancije, ravnopravnosti i različitosti; poštovanje i ostvarivanje prava deteta; jačanje međuljudskih odnosa u kolektivu; osavremenjivanje nastave za školu novog doba, podizanje profesionalnih kompetencija zaposlenih; unapređenje postignuća učenika i kvaliteta rada ustanove, obezbeđivanje samovrednovanja i ostvarivanja standarda; pronalaženje načina i sredstava da kvalitet obrazovanja bude u skladu sa potrebama vremena i savremenog društva koje se menja i da stalno raste; stvaranje uslova i pružanje podrške za celoživotno učenje i razvoj profesionalnih kompetencija; unapređenje vaspitno-obrazovnog rada, kako na edukativnom nivou, tako i na nivou poboljšanja materijalno-tehničkih uslova rada; kontinuiran rad na digitalizaciji nastave, opremanju multimedijalnih kabineta, obrazovanju nastavnika za rad u školi koja se razvija u korak sa tehnološkim napretkom; omogućavanje roditeljima i starateljima da aktivnije učestvuju u obrazovno-vaspitnom procesu; povezivanje škole sa lokalnom zajednicom, podržavanje, osmišljavanje i realizacija manifestacija; iniciranje i podržavanje nastavnih i vannastavnih aktivnosti kojima je cilj integrisanje škola iz ruralnih sredine u mrežu gradskih škola; komunikaciju i saradnju sa inspekcijskim, zdravstvenim i socijalnim službama, saradnju sa medijima, saradnju sa Crvenim krstom, saradnju sa lokalnom zajednicom; svrsishodno i namensko korišćenje finansijskih sredstava; rad na rekonstrukciji, sanaciji i izgradnji projekata kojima je cilj poboljšanje materijalnog aspekta poslovanja škole; renoviranje i izgradnja fiskulturnih objekata u matičnoj školi i izdvojenim odeljenjima; obezbeđivanje finansijskih sredstava za pohvaljivanje i nagrađivanje učenika i nastavnika; pružanje planske finansijske podrške školskim manifestacijama; podrška kreativnim, sportskim, naučnim i preduzetničkim aktivnostima učenika i nastavnika; jačanje sistema podrške darovitim učenicima, kao i pružanje adekvatne pomoći učenicima sa smetnjama u razvoju; promocija pojedinačnih i opštih uspeha, isticanje primera dobre prakse, kako bi se osnažila pozicije naše škole, njena reputacija i ugled na prosvetnoj mapi grada; podržavanje učenika i nastavnika u realizaciji ideja od značaja za ugled i napredak škole; razvijanje zdravih životnih stilova, podržavanje sportskih i ekoloških akcija, uvođenje zdravijeg jelovnika u đačku kuhinju; objektivan uvid u kompetencije, talente, sklonosti i jače strane zaposlenih, kako bi se uspešno oformila stručna tela i timovi, a projektno planiranje i realizacija projekata bili što uspešniji; otvorenost prema sugestijama i kritikama, objektivno sagledavanje eventualnih propusta u radu, zalaganje za konstruktivan dijalog i rešenje koje je u službi opšteg dobra.
misli dace zene da lete oko njega ko oko misela . ima da bude red od ivanjice do milovica
Jel ova sto je pisala vezbala da pise sastav za sto vecu ocenu ili se ulvaci “direktorcicu”
Kako je Mišel? Što ovo učiiniste čoveku, zar nije on doživotni direktor …