Dani akreditacije u Domu zdravlja Ivanjica

Dani akreditacije u Domu zdravlja Ivanjica traju od 10. do 12. maja. Tim povodom tročlani tim spoljašnjih ocenjivača Agencije za akreditaciju zdravstvenih ustanova Srbije obići će sve službe u ivanjičkoj zdravstvenoj ustanovi. Oni će razgovarati sa članovima dvanaest formiranih timova i pregledati dokumentaciju o ispunjavanju predviđenih standarda. U okviru fokus grupa razgovaraće se sa pacijentima, zaposlenima i partnerima iz lokalne zajednice.

IL-dz-dani-akreditacije-2 Dani akreditacije u Domu zdravlja Ivanjica

Proces akreditacije zdravstvenih ustanova je proces kontinuiranog unapređenja kvaliteta rada i bezbednosti pacijenta sa ciljem da usmeri rad rukovodstva i svih zaposlenih prema unapređenju kvaliteta usluga do krajnjeg korisnika.

  • IL-dz-vesna-nedeljkovic Dani akreditacije u Domu zdravlja IvanjicaDanas smo imali prezentaciju istorijata Doma zdravlja nakon čega je usledio sastanak sa direktorom i načelnicima službi. Prvi dan posete predviđa i pregledanje dokumentacije koja je dosta obimna i sastoji se iz standarda, kriterijuma i dokaza da smo ispoštovali uslove koje je postavila Agencija za akreditaciju. Narednog dana predviđen je sastanak sa timovima Doma zdravlja, kojih ima dvanaest i obuhvataju zaštitu odraslog stanovništva, zaštitu dece i školske omladine, zaštitu žena, specijalističko-konsultativnu službu, labaratoriju, radiološku dijagnostiku, ljudske resurse, upravljanje informacijama, rukovođenje i upravljanje. Takodje, u četvrtak će biti organizovan obilazak svih službi u Domu zdravlja. Petak je predviđen za posetu ambulanti u Prilikama i završni sastanak sa zaposlenima u Domu zdravlja Ivanjica kada će spoljašnji ocenjivači izneti  prve utiske. U naredne dve do tri nedelje dobićemo konačan izveštaj (rezultate) Agencije za akreditaciju koji će biti prosleđeni u Ministarstvu zdravlja. -rekla je za Info LIGU, dr Vesna Nedeljković, PR Doma zdravlja Ivanjica.

IL-dz-dani-akreditacije-3 Dani akreditacije u Domu zdravlja Ivanjica

Akreditaciona filozofija stvara mogućnost zaposlenima u zdravstvenim ustanovama da otkriju sopstvene prednosti i mogućnosti za unapređenje kvaliteta rada i bezbednosti pacijenta i da ujedno sebi postave kratkoročne i dugoročne ciljeve poslovanja.

You may also like...

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.